Sidor

måndag 23 augusti 2010

Tårtor

I våras skulle jag göra godispåsar till sonens kalas. Efter att ha surfat runt lite efter några idéer så hittade jag en beskrivning på tårtbitar. Jag tyckte att idén var kul och testade genast att göra tårtbiten. Tårtbiten efter den beskrivningen visade sig vara för liten för att det skulle få plats en godispåse i den. Men eftersom jag gillade idén så ritade jag en större mall. Det roliga är att man kan lägga ihop bitarna till en hel tårta. I vårt fall behövde vi tre tårtor. Det tog dock lite tid att göra 24 bitar, men vad gör man inte för sitt barn...







2 kommentarer:

  1. Hej, jag tycker du är jätteduktig och jag har hittat en hel del ideér här på sidan din! :) De här tårtorna är verkligen en rolig idé, synd att sonen hunnit fylla år redan... :/
    Får jag länka till din sida från min blogg då jag vill fler skall få möjlighet att inspireras av dig som jag har gjort?
    www.minlillaverkstad.blogspot.com
    -MiaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt att du har hittat hit till min blogg. Självklart får du länka hit från din blogg.
    Mvh Marie M

    SvaraRadera