Sidor

tisdag 11 januari 2011

Skisser och utmaningar

Under helgen som var, så hade jag och ett gäng lapptäcksfantaster en riktig syhelg. Jag sydde nästan klart ett barntäcke som min gudson ska få. Hans föräldrar ville ha ett barntäcke i retrostil (olika fyrkanter i brunt, orange och turkost - en bild kommer senare). Jag hoppas att de ska bli nöjda.

Allt syende de sista dagarna har gjort att jag inte hunnit med att scrappa något sedan förra veckan. För att komma igång igen med olika projekt, bl a mitt Nyårslöftesprojet att göra 10-15 LO:s under året, har gjort att jag surfat runt lite för att få lite inspiration. Om man har svårt att komma igång igen efter alla julprojekt så kan man ju alltid vara med i olika utmaningar eller scrappa/göra kort efter skisser. Här är några exempel på hemsidor (både för LO och kort):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar