Sidor

tisdag 14 september 2010

Ett prisvinnande kort

I dag visar jag ett kort gjort av min scrap- och quiltvän Chatarina Bonnevier. Hon gjorde kortet till den kort-tävling som anordnades på Uppysslingens träff i lördags. Utmaningen var att göra ett kort där färgerna orange, brunt och lila fanns med. Efter att alla närvarande röstat så utsågs Chatarina till vinnare! Visst är det ett jättefint kort!!!


Den stämpel som använts på kortets framsida (flickan) är från Crafty Individuals, ett stämpelmärke som man kommer att kunna köpa i min webbutik. Kortets insida är minst lika dekorerat och fint.



1 kommentar:

  1. Oj vadfint det var! :)
    Hade önskat att jag också hade kunnat vara med, men vi tar det nästa gång, anmälde mig till mässan och kursen iallafall! :)
    Sommarkortet du hade gjort här tidigare var ju också jättefint, enkelt och stilrent, det gillar ju jag! :)

    SvaraRadera