Sidor

tisdag 30 november 2010

Pysselträff/kurs på jobbet

För knappt en vecka sedan höll jag i en pysselträff/kurs på jobbet. Tanken var att jag skulle visa några olika kortvikningar och att vi därefter skulle göra julkort/-påsar/-askar. Eftersom en av mina kollegor, Anette, skulle uppvakta sin syster på födelsedagen några dagar senare så ville hon göra ett födelsedagskort i stället för julkort. Jag tyckte kortet blev så fint att jag bad att få visa det i min blogg. Tyvärr så hade jag bara min mobilkamera med mig så korten blev inte de bästa.

Kortet är ett Gate-fold-kort med ett "band" runt där hon satte fast stämpelmotivet. Stämplen är från Vilda Stamps och mönsterpapprena från Bo Bunny. På insidan av kortet gjorde hon en ficka för att kunna stoppa ett presentkort. Visst blev kortet fint!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar