Sidor

onsdag 15 december 2010

Ännu fler jultags

Snart börjar det ju bli dags att skicka årets julkort om de ska hinna fram innan jul. I dag har jag inget julkort att visa, men kanske hinner jag med att göra ett par till inom de närmaste dagarna för jag skulle behöva fler. I stället har jag de senaste dagarna gjort ännu fler jultags. Det behövs ju också många sådana om man ska ha till alla julklappar - och de är ju så roliga att göra (och det går relativt snabbt).

Liksom de jultags jag visade tidigare är några av dessa också inspirerade av Tim Holtz, bl a den tag med ett hus och staket. Hans tag såg inte alls ut så här, men jag hade ingen sådan hus-dies som han hade, så jag fick göra mitt eget hus genom att klippa och klistra. Staketet är från en Magnolia-dies.


På tagen nedan har jag embossat kanterna med Frost. Rådjursstämpeln är från My Minds Eye och granstämpeln är från Prickiform.


Även på den sista tagen har jag embossat kanterna med Frost. Stämpeln är från Whiff of Joy.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar