Sidor

söndag 12 december 2010

Fler tags

Nu när det börjar närma sig jul behöver man ju en hel del tags för julklappar mm. Jag har därför testat att göra ytterligare en av Tim Holts "12 tags of Christmas". Den tag jag testat i dag är från dag 7 (klicka här för att se Tim Holtz tag och en beskrivning). Man har ju inte alltid alla produkter som Tim Holtz använder sig av så man får ta det man har. Så här blev i alla fall mina två försök:


För att göra själva tagstommen, se bild nedan, använder man sig av en vanlig slät tag, Sizzix Texture Fades Embossing Folders (här Wood), distresser och distress stickles Rock Candy. Det var ganska enkelt och roligt så den här tekniken kommer jag att testa igen.


2 kommentarer:

  1. Hej Marie, vilka snygga tags. De måste jag testa, nu har jag ju den snygga swirlen också :-)
    anna

    SvaraRadera
  2. Den tagen var ju snygg. Ha det bra

    SvaraRadera