Sidor

fredag 31 december 2010

I stället för en blomma

Oj, vad det här året har gått fort. Och andra sidan har man ju hunnit med en hel del såsom t ex att starta ett företag, vilket har varit väldigt kul om än ganska mycket jobb.

Har ni funderat något på nyårslöften? Bortsett från det mest uppenbara såsom att äta mer hälsosamt och att motionera mer så har jag funderat lite på nyårslöften gällande ”scrapperiet”. Under 2010 har jag gjort ganska många kort och minialbum (vilket jag älskar att göra) men det jag inte gjort är att fylla på sonens album med LO:s. Så mitt nyårslöfte för 2011 är att göra mellan 10-15 nya LO:s, dvs ca en per månad. Det borde kunna vara realistiskt eller hur?

Jag har sett att en hel del bloggare har tagit fram en topp tio-lista över de projekt de är mest nöjda med under det gångna året. Kul idé tycker jag, speciellt när man så här under årets sista dag funderar lite på vad man gjort under året. Eftersom jag inte bloggat fullt ut under hela 2010 så känns det svårt att hitta ”topp tio” för då blir det nästan alla projekt man gjort :) Kanske kan jag ta fram en topp fem för 2010? Jag ska fundera lite och så återkommer jag om någon dag eller två med min topp fem-lista.

Liksom många andra ska vi bort och fira nyår i kväll och jag har därför gjort en presentpåse att ta med mig till värdinnan. Stämplarna är från Magnolia och mönsterpappret är från Bo Bunnys vintercollektion. Självklart ska jag fylla påsen med något också. Jag vill inte riktigt avslöja vad, men jag kan i alla fall säga så mycket som att värdinnan också är en scrappare och då finns det ju så mycket som man kan ta med sig i stället för en blomma…


Sist men inte minst vill jag önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar