Sidor

måndag 6 december 2010

Criss-Cross-Card och Tim Holtz-länk

I helgen har jag testat att göra ett sk criss-cross-kort. Om man vill se en beskrivning på hur man gör ett sådant kort så finns det bl a här.

Till kortet har jag bl a använt mönsterpapper från My Minds Eye, Bazill cardstock, kak/tårtpapper (som jag kommer att ha i webbutiken). Tomten i mitten av kak/tårtpappret är från Crafty Individuals. Stämpeln "Julglädje" är från Inkido men varifrån stämpeln "Julkramar" är i från kommer jag inte riktigt ihåg. Kan det vara från Prickiform?

Just nu när jag sitter och skriver detta så ser jag att jag vänt polkagrisstängerna upp och ned på den ena sidan..., men det ska väl synas att det är hemgjort :)

Om ni gillar Tim Holtz saker så ska ni kolla in hans "12 tags of Christmas". Jag har ordnat en länk uppe till höger. Om man tycker om att göra tags så kommer man absolut att gilla detta!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar